Hodnocení fondu
Hodnocení fondu bylo vytvořeno s použitím metody konspektu a obsahuje tabulku. V rámci jednotlivých předmětových kategorií je hodnocen současný stav fondu, je zde vyjádřena strategie budování fondu s ohledem na poslání instituce i současná akviziční politika, která vychází ze strategie budování fondu, ale je transformací tohoto cíle do podmínek daných finančními prostředky na doplňování fondů. Poklepáním na jednotlivé kódy úrovně fondu podle konspektu a kódy jazyků se dostanete k popisu jejich významu.
Univerzální knihovní fond - domácí dokumenty B (další exempáře) | |||||
CL = současný stav fondu (co už máme) | |||||
AC = akviziční politika (co doplňujeme) | |||||
GL = strategie budování fondu | |||||
L = jazyk | |||||
Číslo/obsah | Název předmětové kategorie | CL | AC | GL | L |
1 | Antropologie | 2b | 2a | 4 | P |
2 | Biologické vědy | 3b | 2b | 4 | P |
3 | Divadlo, film, tanec | 3a | 2b | 4 | P |
4 | Ekonomické vědy. Obchod | 3a | 2b | 3b | P |
5 | Filozofie a náboženství | 3b | 2b | 4 | P |
6 | Fyzika a příbuzné vědy | 3a | 2b | 4 | P |
7 | Geografie. Geologie. Vědy o zemi | 3a | 2b | 4 | P |
8 | Historie a pomocné historické vědy | 3b | 2b | 4 | P |
9 | Hudba | 3a | 2b | 4 | P |
10 | Chemie. Krystalografie. Mineralogické vědy | 3a | 2b | 4 | P |
11 | Jazyk, lingvistika a literatura | 3b | 2b | 4 | P |
12 | Knihovnictví a informatika - všeobecné, referenční literatura | 3b | 2b | 4 | P |
13 | Matematika | 3a | 2a | 4 | P |
14 | Lékařství | 3a | 2a | 2a | P |
15 | Politické vědy | 3b | 2b | 4 | P |
16 | Právo | 3a | 2a | 3c | P |
17 | Psychologie | 3a | 2a | 4 | P |
18 | Sociologie | 3a | 2a | 4 | P |
19 | Technika. Technologie. Inženýrství | 2a | 1a | 2a | P |
20 | Tělesná výchova a sport. Rekreace | 2a | 1a | 2a | P |
21 | Umění a architektura, muzeologie | 3b | 2a | 4 | P |
22 | Výchova a vzdělávání | 2b | 1a | 4 | P |
23 | Výpočetní technika | 1a | 1a | 3a | P |
24 | Zemědělství | 2a | 1a | 2a | P |