Hodnocení fondu
Hodnocení fondu bylo vytvořeno s použitím metody konspektu a obsahuje tabulku. V rámci jednotlivých předmětových kategorií je hodnocen současný stav fondu, je zde vyjádřena strategie budování fondu s ohledem na poslání instituce i současná akviziční politika, která vychází ze strategie budování fondu, ale je transformací tohoto cíle do podmínek daných finančními prostředky na doplňování fondů. Poklepáním na jednotlivé kódy úrovně fondu podle konspektu a kódy jazyků se dostanete k popisu jejich významu.
Univerzální knihovní fond - domácí dokumenty A (konzervační exemplář) | ||||||
CL = současný stav fondu (co už máme) | ||||||
AC = akviziční politika (co doplňujeme) | ||||||
GL = strategie budování fondu | ||||||
L = jazyk | ||||||
PC = ochrana fondu | ||||||
Číslo/obsah | Název předmětové kategorie | CL | AC | GL | L | PC |
1 | Antropologie | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
2 | Biologické vědy | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
3 | Divadlo, film, tanec | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
4 | Ekonomické vědy. Obchod | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
5 | Filozofie a náboženství | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
6 | Fyzika a příbuzné vědy | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
7 | Geografie. Geologie. Vědy o zemi | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
8 | Historie a pomocné historické vědy | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
9 | Hudba | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
10 | Chemie. Krystalografie. Mineralogické vědy | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
11 | Jazyk, lingvistika a literatura | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
12 | Knihovnictví a informatika - všeobecné, referenční literatura | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
13 | Matematika | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
14 | Lékařství | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
15 | Politické vědy | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
16 | Právo | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
17 | Psychologie | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
18 | Sociologie | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
19 | Technika. Technologie. Inženýrství | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
20 | Tělesná výchova a sport. Rekreace | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
21 | Umění a architektura, muzeologie | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
22 | Výchova a vzdělávání | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
23 | Výpočetní technika | 3c | 5 | 5 | P | 5 |
24 | Zemědělství | 3c | 5 | 5 | P | 5 |